Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

25 Aralık 2012 Salı

Yılbaşı Hediyelerimi Aldımmm :)

Bu yıl erkek arkadaşımla hediyelerimizi biraz erken verdik :) Ne yapalım, hediyelerimizi almıştık zaten, beklemenin bir anlamı olmazdı :D Resimlerde de göreceğiniz üzere bana The Body Shop'tan bir sürü set almış :) İçinde parfüm, vücut losyonu, nemlendirici kremler, duş jeli, lip balm, peeling kremi, vs. ne ararsan var. Görünüşe göre bakım malzemelerine doyacağım, iyice güzelleşeceğim bu yıl :P
* Bu arada kutuları çok güzel, pembe olanı takı kutusu yaptım bile :)



Ben de kendisine çok hoş, klasik görünümlü gri çelik kayışlı bir saat hediye ettim. Bilek kısmı biraz bol geldi ama halledilir o. Ayrıca anneme siyah çok şık taşlı bir bere (zaten istiyordu, çok beğendi), babama lacivert renk ev botu (ayaklarını sıcacık tuttuğu için bayağı sevdi), erkek kardeşime de spor-klasik görünümlü bir saat hediye ettim (hem 18'ini bitirdi hem de üniversiteli koca adam oldu artık). Günün sonunda alışveriş yorgunluğundan bitap düşmüş haldeydim :D Ha bir de ertesi gün müzik grubumla promo foto çekimlerimiz vardı, onda da iyice yoruldum. Haftaya yorgun ve hasta bir halde başladım yani anlayacağınız :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder