Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

20 Aralık 2012 Perşembe

Romwe Alışverişim :)

Elimdeki Romwe indirim kuponlarını kullanma vakti gelmişti, neler sipariş ettiğime bir bakalım isterseniz:


Bu yeşil bluzu sitenin cadılar bayramı indirim çılgınlığında annem için sipariş ettim. Yumuşak görünüşlü ve hoş bir rengi var. Tabi ki şeffaf olduğu için içten bir body ile giyilmesi gerek.

Bu yarasa kol bol gri tişört kendim için. Şimdiden 2 defa giydim bile. Oldukça rahat ve yumuşak. Ayrıca içten uzun kollu bir body ile harika duruyor.

Tam bir siyah aşığıyım, o yüzden bu asimetrik kesimli siyah tişörtü yine cadılar bayramı indirimden faydalanarak almıştım. Fırsatı kaçırmak istemedim :)

Romwe'den 30 dolarlık bir hediye kuponu kazanmıştım, elimdeki indirim kodu ile birleştirip bu siyah ceketi sipariş ettim. Daha kalın olacağını ummuştum, ama kış mevsiminden ziyade sonbahar için daha uygun bir ceket. Ama çok hoş bence ;)

2 yorum:

  1. Bunlar çokk şeker :) Hele cekete bayıldım! Kışın zaten üşütürdü tam mevsimlik olmuş :) Güle güle giyin cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmmm :) Evet dediğin gibi tam mevsimlik bir ceket :)

      Sil