Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

4 Aralık 2012 Salı

#21 Kazandıklarım


Bu güzel yüzüğü DBMS Kozmetik blogunda düzenlenen Resin Takı çekilişinde kazandım. Yüzüğe kendi müzik grubumun logosunun basılmasını rica ettim ve ortaya çıkan sonuç çok güzel. Bu yüzüğü keyifle takacağım, hatta birkaç hafta içinde kısmetse grup promo foto çekimlerimiz olacak ve o çekimlerde bu yüzüğü kullanmayı düşünüyorum :)
Yüzüğün yanında çok hoş bir rozet broş da göndermiş Eda Hanım, buradan çok teşekkür ediyorum kendisine.
* Linkleri vermek isterdim, ancak bu hediyeyi kazandığım blogun tüm yazıları kaldırılmış. Ayrıca Resin Takı'nın linkine ya da facebook sayfasına da ulaşamadım maalesef, bulduğum facebook sayfası hata veriyordu. O yüzden ne yazık ki link veremiyorum, üzgünüm :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder