Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

25 Aralık 2012 Salı

#22 Kazandıklarım

Bu çok özel çift kalpli gümüş sonsuzluk kolyesini İlknur'un Dünyası blogunda düzenlenen Elif Gümüş çekilişinde kazandım. Çok şeker kalpli bir hediye paketi ile ve kutusunda geldi. Bana göre temsil ettiği anlam ise çok güzel, sonsuz bir aşk...

Bu şipşirin külotlu çorabı Facebook'ta Penti Dilek Ağacı uygulaması aracılığı ile kazandım. Kendim için dilediğim dileklerden iş ile ilgili olanında hediyeyi tutturdum ve birkaç gün sonra hediyem ulaştı. Belki yeni yıl daha kazançlı ve daha kolay koşullarda çalışabileceğim iş imkanları sunar :)

Bu çanta gerçekten süper ve sıradışı. Kaliteyi Tanıyalım sitesinde düzenlenen Marcatelli çekilişinden kazandım. Zincir sapı ile çok tarz bir çanta, dokusu da çok yumuşak. İster omuzda isterse portföy olarak da kullanılabiliyor. Rengi ve deseni çok hoşuma gitti gerçekten :) Açıkçası kendim mi kullansam, yoksa böyle şeylerin hastası olan arkadaşıma mı hediye etsem doğum gününde bilemedim :)

2 yorum:

  1. Güle güle kullan cnm hepsi çok hoş. Sitemden kazandığın hediyeyi senin tarzına çok yakın buldum. En güzel günler de kullan.Ayrıca diğer hediyelerde çok zarif. Çok daha güzellerini en kısa sürede benden kazanman dileği ile :)

    Sevgiler
    Pınar M.
    www.kaliteyitaniyalim.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, evet çantanın tarzı gerçekten benim beğendiğim türde, çok değişik :)

      Sil