Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

7 Şubat 2013 Perşembe

Benden Haberler :)

Bildiğiniz gibi bu aralar çok hastaydım, gerçi hala tam iyileşebilmiş değilim, ama birkaç gün öncekine kıyasla şimdi biraz daha halim yerimde. Öksürük ve burun akıntısı az da olsa devam ediyor, tabi o kadar fazla öksürmüştüm ki midemdeki reflü azdı bu yüzden. Midem yanıp duruyor. Neyse bu da geçer :)

Onun dışında artık gözlüklü şirin oldum. Doktor lensi yasaklamıştı göz yüzeyimde oluşan çiziklerden dolayı, hatta artık bu geçmez kalır demişti ama geçen muayenede geçtiğini söyledi, o da hayret etti zaten :) Ama 10 yıl lens kullandıktan sonra gözlük takmak çok zor, bir türlü alışamadım, her yer çok kötü görünüyor, yamuk yumuk ve puslu. Bir süre sonra ben gene lense dönerim arkadaş.

Bu arada yakın zamanda yeni bir parça yayınlayacağız, şarkıyı beğeneceğinizi umuyorum, fan sayfamızı takipte olun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder