Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

22 Kasım 2012 Perşembe

Neler Kullandım/Kullanıyorum

Nivea'nın bu serisine kişisel bakım mağazasındaki danışmanın tavsiyesi üzerine başladım. Benim cildim çok kuru olduğu için tüm ciltlerde kullanılan bu tonik bende çok da olumlu etki göstermedi. Tonik kullanımım yüzünden mi yoksa başka bir şeyden mi bilmiyorum ama yüzümde kırmızı sivilce benzeri minik lekeler çıktı (ama sivilce değil, cilt üzerinde isilik gibi tuhaf kabartılar). Acep cildimi mi bozdum bu ürünlerle diye düşünmüyor değilim, ama yumuşatıcı özelliği var tabi ki. Bir de tamamen doğal oluşu artı puan.

Bu tonik ise kuru ve hassas ciltler için uygun bir ürün. Organik olmayışına rağmen ben bunu üsttekine nazaran çok daha başarılı buldum. Daha fazla yumuşatma özelliğine sahip gibi geldi. İyi de temizliyor. Ama dediğim gibi yüzümdeki kabarıklıklar gittikçe artıyor gibi, bir cilt doktoruna görünsem iyi olacak :/

Bu da Nivea'nın tamamen doğal olarak hazırlandığı söylenen temizleme sütü. Tonikten önce bununla cildimi temizlediğimde yumuşacık oluyor, sadece tonikle temizlersem yumuşaklık birazcık daha az oluyor. Tonik kadar yoğun temizlediğini söyleyemem ama ikisini birlikte kullanınca derinlemesine temizlenmiş oluyor cildim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder