Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

9 Kasım 2012 Cuma

Neler Kullandım/Kullanıyorum

Yüzümde yıllardan beri hep kızarıklıklar vardır (sağ tarafımda daha fazla), ayrıca krem falan sürmediğim zamanlar hep pütür pütürdür sanki üzerinde bir sürü ölü deri veya kir birikmiş de kazınması gerekirmiş gibi :P Yıllar evvel bir krem kullanmıştım, bayağı pahalıydı, ismini unuttum şimdi, onu tekrar bulayım diye eczaneye sormuştum, ama galiba o artık üretilmiyormuş, o yüzden bana bu ürünü tavsiye ettiler. Bu da 50 TL civarındaydı. Valla kızarıklık açısından öyle mucizevi bir sonuç elde edemedim. Tamam hafif bir şekilde yatıştırdı, ama yüzüm hala kırmızı :) Nemlendirme olayı da çok olağanüstü değil, ama fena da değil. O yıllar evvel kullandığım ve şu an arayıp da bulamadığım ürünü tercih ederim.

Bunu da kaç zaman evvel selülitlerime çare olur umuduyla almıştım ama açıkçası bir faydasını görmedim. Kokusu çok hoş, sürünce de rahatlatıcı, serin bir his veriyor ama maalesef selülitlerim olduğu gibi kaldı (ki o dönem spor da yapıyordum), hatta kilo bile aldırdığını düşünüyorum onca spora rağmen. Tavsiye etmem yani.

Bu ürünün kutusunu anneme verdim takı tasarımında kullandığı malzemelerini koysun diye, o yüzden fotoğrafını çekemedim. Bu selülit kremini bir çekilişte kazanmıştım, iyi ki de kazanmışım :) Bayağı işe yarayan bir ürün, selülitlerimde ciddi oranda azalma oldu. Tabi ne kullanırsanız kullanın spor yapıp, bol su içmek şart, ama bu ürün o süreci daha da hızlandırdı. Kremin tek dezavantajı vücudunuza sürünce sürülen bölgede cayır cayır yanma hissine yol açması. Cilt üzerinde görüntü açısından herhangi bir yan etkisi yok, ama içten içe yanıyorsunuz :) Yarım saat içinde bu etki geçiyor tabi. İlk zamanlar çok korkmuştum, ama sonra alıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder