Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

19 Eylül 2012 Çarşamba

Çoook Hasta idim ama İyileşiyorum :)


Geçen hafta otobüste maruz kaldığım fırtınamsı cereyandan ötürü bayağı bir hasta oldum. İnsanları anlamıyorum zaten, cehennem gibi havada kapatırlar, deli gibi rüzgar esti mi sonuna dek açarlar. Millet kendini bilmiyor vallahi. Çift katlı otobüsün arka tarafında cam kenarında oturuyorum, ön taraftaki cam açık, sesimi yetiştiremezdim oraya, kalkıp da kapatamıyorum, çektim ayazı. 5 gündür ciğerlerim paralandı resmen, hele bu gece sabaha kadar öksürdüm, gecenin bir yarısı kalktım kuru ekmek attım ağzıma belki keser diye, harpten çıkmış gibiydim sabah. Sesim de maşallah kadınlıktan çıkıp erkek sesinin bas perdesine kadar indi zaten. Ama neyse ki bugün biraz daha iyiyim, antibiyotik ve öksürük şurubu kullanıyorum, allahtan ciğerlere inmemiş tam, doktor öyle söyledi. Ateş falan da yok neyse ki. 12 sene evvel zatürre geçirmiştim, ondan tedirgin oluyorum her hastalıkta. İlaçların yanı sıra papatya çayı içiyorum, babam da böyle bayağı ağır grip olmuştu, papatya ile iyileşti. Böyle hasta olursanız eğer (ki inşallah olmayın, herkes sağlıklı kalsın), ister kahvaltıda, ister gün içinde fark etmez, şu sallama poşet çaylar var ya, alın onlardan, 2 poşet koyun fincana, üstüne de sıcak su, içine de dilerseniz 1 kaşık bal, tamam :) Adaçayı da içebilirsiniz aynı bu şekilde, ama ben şimdilik daha çok papatyayı deniyorum. Hafta sonuna dek iyileşmem gerek, hem prova var, hem şan dersim var, sesim düzelmek zorunda :)

* Az evvel de beyazları koydum makineye yıkansın, bir yerde okumuştum karbonat süper beyazlatıyormuş, leke falan kalmıyormuş diye, 2 poşet döktüm bakalım sonuç ne olacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder