Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

4 Nisan 2012 Çarşamba

Zayıflamaya Niyetliyim!

Evet, yetti artık canıma! Geçen Cuma günü bol bol su içme, az yemek yeme (kesinlikle diyet değil, yapamıyorum da zaten) ve Leslie Sansone yürüyüş DVDlerini uygulamadan oluşan programıma başladım.

Normalde az su içen bir insanım, şimdi çalışırken masama koydum su şişelerini habire içiyorum, öyle daha iyi oluyor, insanın aklına su içmek gelmiyor yoksa başka türlü :) Ama hala günde 2 litreye ulaşabilmiş değilim, ona rağmen tuvalete taşınıyorum ikide bir :D Su içtiğim için yemek ihtiyacı da azalıyor otomatikman, hemen doyuyorum. Günlük yediğim yemek miktarı yarı yarıya azaldı diyebilirim. Evde ne pişiyorsa onu az miktarlarda yiyorum, dediğim gibi hemen de doyuyorum zaten. Çok sevmeme rağmen ekmeği de çok çok azalttım. Onun dışında aralarda acıktığım zaman eti form ya da ülker altınbaşak yiyorum, bastırıyor.

Her gün de Leslie Sansone yürüyüş programını yapıyorum, fakat her gün aynı DVDyi yapmıyorum. Vücudumu şaşırtmak için farklı farklı videoları uyguluyorum, iyi oluyor. Bende bel fıtığı ve skolyoz olduğu için yer hareketlerini yapamıyorum, o yüzden ayakta yapılan bu program oldukça faydalı. Eskiden de yapıyordum bu DVDleri, 1 ayda 10 cm incelmiştim ama o dönem pilates ve ağırlık da çalışarak bedenime çok yüklendiğim için sakatlanınca mecbur bıraktım. Şimdi daha kontrollüyüm. Yavaş olsun, kalıcı olsun.

Bu programı sadece hafta içi uyguluyorum, hafta sonu provalarım olduğu için 2 günü kendime ödül günü ilan ettim :) Abartmamak kaydıyla istediğimi yiyeceğim. 73 kilo / 87 cm bel / 112 cm kalça ile başladım bakalım, bu Cuma ölçülerimde bir değişiklik olmuş mu göreceğim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder