Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

24 Nisan 2012 Salı

ÜRÜN İNCELEMESİ: Design Glassware by Mont Bleu


Tırnak bakımına ilişkin şeyleri sevdiğinizi biliyorum, dolayısıyla bu inceleme de çok hoşunuza gidecektir, çünkü burada hem kullanışlılığı, hem de şıklığı bir arada bulacaksınız! Design Glassware by Mont Bleu, cam törpü, cımbız, ayna, saç fırçası, tırnak makası gibi güzellik ve kozmetik ürünleri sunan harika bir site. En dikkat çeken özellikleri de ürünlerinin Swarovski kristalleri ile süslenmiş olması. Burası gerçek cam törpü alabileceğiniz tek yer. Bana incelemem için iki adet törpü (biri kristalli, diğer kristalsiz) ve ayrıca bir çift küpe ve cımbız gönderdiler (toplam değeri 48 Dolar). Bu ürünler karton bir kutu içerisinde sarılmış olarak ve ayrıca kendi koruyucu kılıflarının içerisinde bana ulaştı.


Bu törpüler zımpara gibi sert değil, dolayısıyla tırnakları nazikçe törpüleyebilir ve bu işlem sonunda mükemmel tırnaklara sahip olabilirsiniz. Rahat bir manikür açısından hafif ve elde tutması kolay. Ayrıca, kristaller kendinizi güzellik kraliçesi gibi hissetmenizi sağlıyor, böylece aslında bir kadın olarak günlük hayatımızın bir parçası olması gereken günlük güzellik rutinimizi tamamlıyor :) Resimde nasıl da parladıklarını görebilirsiniz. Cımbızdan da biraz bahsetmek istiyorum. Çok güçlü ve yüzünüzdeki/vücudunuzdaki istenmeyen tüyleri kolayca çekiyor. Bıyıklarımda denedim (yok yok o kadar da fazla değil :D), hatta ayna bile kullanmadan denedim ve sonuç çok iyiydi. Bu incelemeyi bitirir bitirmez çalışmalara devam edeceğim :)


Cam törpü satın almak isterseniz, Swarovski kristalinin oldukça pahalı olduğunu düşünürsek, Çek Cumhuriyeti'nde bulunan bu firma ürünlerini uygun fiyatlara sunuyor.

Cubic zirconia earrings EFS-4.3Nail Scissors SCMB-1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder