Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

15 Ocak 2014 Çarşamba

*** ÜRÜN İNCELEMESİ: Nescafé Classic & Nestlé Coffee-Mate ***


Normalde her zaman tam bir çay insanıyımdır, ama hatırlıyorum da üniversite yıllarımda kahve delisiydim. Ders aralarında kantine koşturur, otomattan kahve alır içerdim, bir yandan da arkadaşlarımla sohbet ederdim; diğer popüler tercihlerim ise cappucino ve sıcak çikolataydı. Valla ne yalan söyleyeyim ondan sonra bayağı bir kilo almıştım, ama çok lezzetli ve rahatlatıcıydı ne yapayım :) Şimdilerde o kadar fazla kahve içemiyorum açıkçası, fakat en azından hafta sonları erkek arkadaşım sayesinde karşılıklı Türk kahvesi içebiliyoruz (kendisi bayağı bir kahve tutkunudur, nescafé'ye de bayılır). Fikri Mühim sayesinde bu güzel paketleri karşımda gördüğüme gerçekten çok sevindim. Denemem ve sevdiklerimle paylaşmam için ikişer paket nescafé classic ve nestlé coffee-mate göndermişler.


Durur muyum, hemen denedim tabi ki. 1 kaşık nescafé'ye 2 kaşık coffee-mate ekleyerek hazırladığım bu içecek günün sonunda öyle iyi geldi ki sıcak sıcak (siz daha acı olsun isterseniz 1 kaşık coffee-mate ile de hazırlayabilirsiniz). Kokusu ve lezzeti zaten muhteşem. İçerken eski günler geldi aklıma. Bak şimdi bu yazıyı yazarken de canım çekti yine iyi mi :)

Not: Sadece içecek olarak değil, bu ürünleri aynı zamanda kek ve kurabiye yaparken de kullanabilirsiniz, harika olur. Tecrübe ile sabittir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder