Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

7 Ocak 2014 Salı

LilaKutu (Aralık 2013)

Bu ay da LilaKutu alabilen şanslı insanlardanım :) Daha önceki kutulardan kalan ürünlerim olduğu için henüz bu kutudakilerin çoğunu deneyemedim bile ama bu ay da fena değil, güzel. Tek üzüldüğüm nokta ise artık her ay satışa sunulmayacak olması, belli aylarda satışa çıkacakmış. Bir sonraki kutu ise 1 Şubat Cumartesi saat 11.00'da satışa açılıyor. Bu gerçekten kötü oldu, çünkü ben hafta sonları o saatte hep dışarıda oluyorum, yani alamayacağım demektir :(



Ben bu kutudan çıkan kurdele ve çiçeklere bayılıyorum, hepsini saklıyorum :) Bu ay da dolu bir kutuydu, 8 adet ürün vardı.


Bu ayın sürpriz ürünleri Alix Avien kırmızı oje ve Lionesse kirpik kıvırıcı oldu. Kırmızı ojem var ama olsun, hoşuma gitti :) Ayrıca LilaKutu hesabıma 10 TL değerinde 100 puan da yüklemiş.


Cyrene %100 Shea Butter: Kuru ve çatlak ciltler için uygun bir nemlendirici. Doğal antiseptik olduğu için yara iyileştirmeye de yardımcıymış. Orijinali 50 ml. (29 TL) olarak satılıyor. Kutudan 25 ml. ürün çıktı, yani 14.50 TL.


Nyx Round Lip Gloss: Hoş bir portakal kokusuna sahip simli lip gloss. Bana böyle pembe ve kırmızı tonlarda rujlar ya da lip glosslar hiç yakışmıyor. Yüzüm kızarık, dudaklarım da ince olduğu için olmuyor işte :) Bunu da denedim, pek cilt tonuma gitmedi, mendille fazlasını alarak hafifletince eh işte oldu. Neyse bakalım, yüzüme fondöten sürerek makyaj yaptığım zamanlarda kullanırım belki. Tam boy olarak geldi, yani 20 TL.


Hair Block Saç Dökülmesine Karşı Bakım Şampuanı: Saçlarım yine çok dökülmeye başladı bu aralar, ama hangi şampuanı kullansam ya kepek, kabuklanma yapıyor ya da saçlarımı feci döküyor. Bunu henüz denemedim, umarım bir faydasını görebilirim. Orijinali 250 ml. (30 TL) olarak satılıyor. Kutudan 50 ml. ürün çıktı, yani 6 TL.


Cosmozone Yüz Yıkama Sıvısı: Aktif oksijen içeriği sayesinde yüzü kirden arındırıp besleyen bir ürün. Bu aralar o kadar çok tonik, temizleme ürünü, vs. birikti ki elimde, buna ne zaman sıra gelir bilmiyorum :) Orijinali 200 ml. (18 TL) olarak satılıyor. Kutudan yaklaşık 35 ml. ürün çıktı, yani 3 TL.


Oz10x Ozonlu Ayak Bakım & Masaj Losyonu: Çay ağacı yağı ve aktif oksijen içeriyor ve ayakları rahatlatıp nemlendiriyormuş. Her gün kullanabileceğim bir ürün değil, banyodan banyoya ancak. Orijinali 250 ml. (79 TL) olarak satılıyor. Kutudan yaklaşık 35 ml. ürün çıktı, yani 14 TL.


Serotis Kulak Temizleme Köpüğü: Kulak içi kanal yüzeyinin tamamına etki ediyormuş. Bu hele hiç kullanmayacağım bir ürün, ben korkarım öyle kulak temizleyici ürünlerden :) Tam boy olarak geldi, yani 45 ml. (25 TL).

Böylece sadece 19 TL vererek, hem de ücretsiz kargoyla, yaklaşık 92.50 TL değerinde ürüne sahip olmuş oldum (hatta sürpriz iki ürünle daha bile fazla tutuyor), süper! Siz de belli aylarda bu kutulardan almak isterseniz veya sitede satılan ürünlerden almak isterseniz, TIKLAYIN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder