Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

21 Eylül 2013 Cumartesi

*** TANITIM: DShopping ***


Yine kapım çok sürpriz bir zamanda çaldı ve ta taa! Karşımda Tavsiye Kanalı'ndan gelen cici bir paket vardı :) Bu seferkini de hiç beklemiyordum, hatta bu kez de acaba bizimkiler mi bir şey sipariş etti de benim adıma yolladılar diye düşündüm (kendileri şu an tatilde efenim).


Paketi açınca hatırladım; Tavsiye Kanalı'nın DShopping kampanyasına katılmıştım. Paketten her zamanki gibi çok sıcak bir mektup, 5 adet ürün katalogu, 1 adet broşür, 3 adet indirim kuponu ve bir tane de şeker mi şeker pembiş bir ped çantası çıktı. İndirim kuponları 100 TL ve üzeri alışverişlerde 10 TL indirim olacak şekilde geçerli.


Ped çantasının 3 tane gözü var ve yumuşacık. Elinize alıp gezseniz bile kimse içinde ne olduğunu anlamaz ;) Tabi isteyen kart cüzdanı olarak bile kullanabilir. Bizler yaratıcı hatunlarız öyle değil mi? :)


Katalogda muhteşem ürünler var ve hepsi de oldukça uygun fiyatlı. Telefonla ya da web sitesinden sipariş verebiliyorsunuz. Benim geçenlerde bilgisayarım bozulduğu için bu aralar yeni bir bilgisayar almayı düşünüyorum, ilk sayfada da karşıma çıktı hemen zaten :)


Tabi 1.5 senedir zayıflamaya ve kilosunu korumaya çalışan biri olarak gözüm hemen spor ürünlerine gitti. Komple kondisyon merkezi ne kadar da uygun fiyatlı, öyle değil mi?


Zayıflama ayakkabısı da çok ilgimi çekti. Birkaç hafta sonra erkek arkadaşımın doğum günü; acaba kendisine böyle bir şey mi hediye etsem :) Kendisi fazla kilolarından biraz şikayetçi de. Tabi aklımda kahve makinesi de almak var ama onu ayrı alırım artık. Türk kahvesini çok seviyor, her gittiğimde mutlaka yapmamı ister, e cezvede de pek köpüklü olmuyor, o yüzden makine şart, hem daha güzel oluyor öyle.

Katalogları arkadaşlarıma dağıtayım hemen :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder