Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

21 Eylül 2013 Cumartesi

LilaKutu (Eylül 2013)

LilaKutu çok uzun zamandır bildiğim, fakat bir türlü almadığım bir sistemdi, ama içim gidiyordu resmen :) Birkaç aydır aylık kutu satışı yapılmıyordu, ama bu ay yeniden başladıklarını öğrenince hemen satın aldım, acayip merak ediyordum çünkü. Olayın tamamen sürpriz bir konsept olması çok güzel, en ilgi çekici yanı da bu zaten. Neyse gelelim kutunun içindekilere.


Bayağı dolu görünüyor değil mi? İçinden çok şeker bir de minik yapma çiçek çıktı :)


Lavera sürpriz ürün: Bu ayki kutuda sürpriz ürün olarak başkalarına lipgloss ya da oje gittiğini görmüştüm. Bana ise kuru ciltler için 10 ml. canlandırıcı yüz maskesi çıktı şansıma. Organik yaban gülü, avokado yağı ve Avustralya fındık yağı içeriyor. Çok kuru bir cildim var, bakalım ne sonuç verecek. Fiyatı kartta yazmıyor, internetten araştırdım 10 TL civarı. 2 adet tam boy olarak geldi, yani toplam 20 ml. (20 TL).


Felil Siyah Maske: Erken yaşlanma ve akneyi önleyici, cilde normal rengini kazandıran bir maskeymiş. Acaba yüzümdeki aknelere ve kızarıklıklara iyi gelir mi? Bakalım göreceğiz :) Orijinali 12 adet 8 ml. (69 TL) olarak satılıyor. Kutudan 4 adet 8 ml. ürün çıktı, yani 23.00 TL.


Activar Yeni Nesil Onarıcı Göz Kremi: Kırışıklıklara, göz altı morluklarına ve şişkinlikleri azaltıyormuş. Açıkçası benim ihtiyacım yok, o yüzden anneme vermeyi düşünüyorum. Orijinali 15 ml. (140 TL) olarak satılıyor. Kutudan çıkan üründe miktarı yazmıyor, ama sanırım 1.5 ml civarı olmalı, yani 14 TL.


More Than Soap Bitkisel Sabun: Yeşil nane yağı içeriyor. Kutudaki keskin kokunun nedeni buymuş demek. Doğal ve el yapımı bir sabunmuş. Sabunlarla pek aram yoktur ama belki koku versin diye banyoya koyabilirim ya da yüzümde kullanırım, bilemiyorum. Tam boy olarak geldi, yani 95 gr. (19 TL).


Raen Bitkisel Zeytin Yaprağı Duş Jeli: Kartta böyle yazıyor ama içeriğinde hindistan cevizi yağı yazıyor, bilemedim :) Cildin yağ ve nem dengesini sağlıyormuş. Tüm cilt tiplerine uygun olması güzel. Bu aralar nedense her türlü duş jeli bende kaşıntı yapmaya başladı. Bakalım bundan nasıl bir sonuç alacağım. Orijinali 200 gr. (20 TL) olarak satılıyor. Kutudan çıkan üründe miktarı yazmıyor, ama sanırım 20 gr. civarı olmalı, yani 2 TL.


Cyrene Ozonlanmış Zeytinyağı: Tedavilere yardımcı birçok amaç için kullanılan bu ürünü yüzümde veya çatlaklarımda denemeyi düşünüyorum. Tam boy olarak geldi, yani 20 ml. (14 TL).


Toni & Guy Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey: Her saç tipi için uygun olan bu ürün saçları şekillendirip, dalgalı ve doğal bir görünüm yaratıyormuş. Merak ettim, yarın dışarı çıkmadan bir denesem mi :) Orijinali 200 ml. (34 TL) olarak satılıyor. Kutudan 75 ml. ürün çıktı, yani 12.75 TL.


Ecowell Yüz Toniği: Akne ve siyah nokta oluşumunu önlüyormuş, her cilt tipine de uygunmuş. Hemen deneyeceğim tabi ki. Tam boy olarak geldi, yani 150 ml. (36 TL).

Böylece sadece 19 TL vererek, hem de ücretsiz kargoyla, yaklaşık 140 TL değerinde ürüne sahip olmuş oldum, süper! Siz de her ay bu kutulardan almak isterseniz veya sitede satılan ürünlerden almak isterseniz, TIKLAYIN!

1 yorum:

  1. Lavera markası kullanıcı olarak kullandıgım tüm ürünlerinden öncelikle mennun kaldıgımı belirtmeliyim.Lavera canlandırıcı yüz maskesi bende kullandım sonuçlarından çok mennunum cilidim çok kuruydu ancak maskeyi kullandıgımdan bu yana cildimin nem seviyesini koruması ve canlı bir cilde kavusmak çok güzel ..

    YanıtlaSil