Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

3 Mayıs 2013 Cuma

*** ÜRÜN İNCELEMESİ: Ülker Teremyağ Bitkisel Margarin ***


Ürünlerin toplu görüntüsü

Tavsiye Kanalı'nın Teremyağ kampanyasına katılalı bayağı uzun zaman olmuştu, bu yazıyı ancak yazabiliyorum :) Kuponlarda sistemle alakalı bir sıkıntı çıkınca ürünlerimi alabilmek için birkaç gün beklemek zorunda kaldım. Neyse ama en sonunda ücretsiz ürünlerimi alabildim. Yukarıdaki kutunun içinden çıkan Teremyağ kutusunu görünce, aa kargo ile yağ göndermişler dedim ama içinden 3 adet ücretsiz ürün kuponu çıkınca biraz afallamadım değil hani :D Kutunun içinden ayrıca  1 adet yemek tarifleri kitapçığı, 3 adet defter, 1 adet de çok şeker bir mutfak önlüğü çıktı. Mutfağımızın becerikli aşçısı olarak defterlere kendi favori yemek tariflerimizi yazabiliyoruz.



Kutulardan biri kahvaltının vazgeçilmezi olarak kullanılmaya başlandı. Ekmeğe sürüp yemek de çok lezzetli oluyor hani (üzerine bir de bal sürünce mmm). Gerçi kilo vermeye çabalarken kendi bedenime çok haince bir şey yapmış oluyorum ama ne yapayım :D Neyse ben yine de azar azar yiyeyim abartmadan :)



Bunlar da diğer kutuyu kullanarak annemin yaptığı leziz mi leziz yemeklerden 2 adet örnek. Fırında patatesli tavuk ve pirinç pilavı. Kardeşim tam bir etobur olduğu için bizde illa ki sıklıkla tavuklu bir şeyler pişer. E zaten pilav ya da makarna da sevdiğimiz ve sürekli tükettiğimiz yemeklerdir. Bir de bunları Teremyağ ile pişirince daha da güzel oldu :)

Not: Trans yağ yoktur, %59 yağlıdır, 100 gramında 531 kalori vardır. 1 kutu = 250 gram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder