Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

10 Mayıs 2013 Cuma

#31 Kazandıklarım



Bu çok şık kravat ve kaşkolu Closely Fashion blogunda düzenlenen Fango Kravat çekilişinde kazandım. Gerçekten çok kaliteli ürünler olduğu daha ilk bakışta belli oluyor. Kravatın rengi ve deseni çok hoş, kaşkol da yumuşacık. Kravatı ilk önce erkek arkadaşıma hediye etmek istedim, ama işe giderken gömlek bile giymediği için istemedi, ben de vazgeçtim :P Babam için düşündüm, e o da artık yıllardır kravat takmıyor. Ancak özel bir şey olursa o zaman kullanıyor. O günler için ideal olabilir ;) Ama kaşkolu kullanacak, hoşuna gitti :)


Bu da bir başka muhteşem ürün. Bu şık panço şalı Karperisi blogunda düzenlenen Marmoza çekilişinde kazandım ve tabi ki anneme hediye ettim :) Kışın sıcacık tutacağına eminim. Ayrıca iki tarafının da kullanılabiliyor olması çok güzel. Valla kışın evde çok üşüdüğümde (ki bayağı üşürüm, hala bile çorapla yatıyorum, daha yaz moduna geçemedim) annemden çalıp üstüme geçirebilirim yani :)

1 yorum: