Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

1 Temmuz 2012 Pazar

*** ÇEKİLİŞ: China Glaze Oje ***



Evet, benim de artık bir çekiliş düzenleme vaktim gelmişti :) Geçtiğimiz günlerde China Glaze Safari serisinden 6 adet oje kazandığımı söylemiştim. Fakat ürün numaralarında bir karışıklık olduğu için hediyemin içine yanlışlıkla Poolside koleksiyonundan "Sun Worshiper" adlı oje eklenmiş. Aslında iyi de oldu, çünkü bu ojeyi kullanmayacağım için okuyucularımdan birine hediye etmek istiyorum (fotoğrafta daha açık renkli duruyor, normalde böyle sarı değil). Ayrıca yanında tırnak süslemede kullanabileceğiniz yunus şekilli film de hediye ediyorum. 1-2 ufak sürprizim daha olabilir. Biliyorum küçük bir hediye, ama zaman zaman böyle minik hediyeler vermeyi planlıyorum.
Katılmak için lütfen aşağıdaki Rafflecopter katılım formunu doldurun ve tüm şartları iyice okuyun. Yanlış katılımları ne yazık ki elemek zorunda kalacağım. Henüz Türkiye'deki çekilişlerde bu form kullanılmıyor, kimsede rastlamadım (gerçi ben diğer blogumda kullanıyorum ve yurtdışı çekilişlerinde çok yaygın), ama hem haksız katılımları engellemek, hem de kazananı daha rahat belirlemek açısından çok kolay bir sistem, çekiliş düzenleyen herkese öneriyorum bunu. İlk 2 zorunlu şartı yerine getirdikten sonra (izleyicim olmanız ve yorum bırakmanız gerekmektedir) diğer şartları yerine getirip ekstra hak kazanabilirsiniz.


"+1 do it" yazan yere basın, oradaki maddeyi yerine getirin, daha sonra da "enter" yazan yere tıklayın. Her hak için böyle yapmanız gerekmektedir. Bu kadar :)


Çekiliş 30 Temmuz'da sona erecek. Kargo bana ait tabi ki :)

11 yorum:

  1. Blogu izliyorum formu doldurdum
    Mail adresim iozker@gmail.com
    Blogda oje cekilislerini seviyorum

    YanıtlaSil
  2. Blogunu izliyorum ve formu doldurdum
    iozker@gmail.com mail adresim

    YanıtlaSil
  3. kozmetik çekilişlerini daha çok seviyorum
    Formu doldurudm
    nilsuli@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. oje çekilişleri atuva9@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Oje ve kozmetik çekilişi :)

    melonunojeleri@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Blogu izliyorum, formu doldurdum :)

    sipsevdicegim@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. formu doldurdum izleyicin oldum linkleri tekrar vermeye gerek yok sanırım :)
    snipers__14@hotmail.com
    selin yılmaz

    YanıtlaSil
  8. formu doldurdum ve izleyicinim :)
    http://www.facebook.com/sevda.tombul.9
    ps://twitter.com/sevd_tmbul
    sevda tombul
    svd_linka@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Daha önce china glaze oje kullanma fırsatım olmadı umarım kazanırım:)
    deryalim18@sagocuyuz.com

    YanıtlaSil
  10. http://gittimgordumsevdim.blogspot.com/2012/07/yine-mieveet.html
    blogumda duyurdum :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,
    Şartlar tamam, formu doldurdum.

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil