Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

23 Mayıs 2012 Çarşamba

Benden Haberler :)

Benim için çok yorucu bir hafta oldu, valla hala kaslarım ağrıyor. Bir konserimiz daha vardı geçtiğimiz Pazar günü, soundcheck ve performans esnasında ses sistemi ile ilgili çok sıkıntı yaşasak da neyse ki dinleyenlere keyifli vakit geçirtebildik. Yepyeni resimlerimiz için fan sayfamızı ziyaret edebilirsiniz: http://on.fb.me/JWVmZz


Bu arada hala kilo vermeye uğraşıyorum ve bu düzeni en az bir yıl devam ettirmeyi planlıyorum. Geçen hafta tartıldığımda 1 kilo vermiş olduğumu gördüm, ayrıca bel ve kalçadan da 1er cm incelmişim. Çevremdekiler de zayıfladığımı fark etmeye başladı, bu da beni mutlu ediyor :)


Krauterhof selülit kremini de kullanmaya devam ediyorum, gerçekten faydası olduğunu söyleyebilirim, sürdüğüm bölgelerde selülitler bayağı azaldı ve haliyle inceldi. Bir deneyin derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder