Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

7 Mayıs 2012 Pazartesi

Benden Haberler :)

Bildiğiniz gibi zayıflama maratonu hala devam ediyor. Geçen hafta hiç kilo veremediğimi ve incelemediğimi gördüm. 1 ayda 4 kilo verip 8er cm incelmiştim, ama geçen hafta yerimde saydım :( Su içiyorum, yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum, spor yapıyorum. Umarım bu hafta biraz daha ilerleme kaydedebilirim.
Bu aralar oldukça yoğundu, iş güç, çeviriler, konserler, provalar derken koşturmaca içindeyim. Yakında single albüm kayıtlarımıza başlıyoruz kısmetse, sonrasında da klip çekimleri inşallah. Bu arada kim bu kız, habire konserlerden bahsedip duruyor diye merak ediyorsanız, şu linkten bakıp dinleyebilirsiniz :)
http://on.fb.me/JWVmZz
Ee anneler günü de yaklaşıyor. Annem takı tasarım kursuna gittiği için ona takı tasarım teknikleri ve modelleri ile ilgili bir kitap sipariş ettim D&R'dan (laf aramızda çok güzel şeyler yapıyor, satış blogumda yaptığı birkaç ürünü satışa koyduk). Umarım bu hafta içinde elime ulaşır da Pazar günü hediyesini veririm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder