Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

28 Mart 2013 Perşembe

Ürün Göndermeyen Firmalar


Hediye çekilişi düzenleyip, sponsor olup da iş hediye göndermeye geldi mi sesleri solukları çıkmayan firmaları artık blogumda yazacağım, kimseler kusura bakmasın. Birkaç kişiyi bile bilgilendirebilirsem ne mutlu bana.

Geçtiğimiz haftalarda Moda İp adlı firmadan bir paket iplik hediye kazanmıştım (kargo kazanana ait olacak şekilde). Fakat siteye üye olmadığımı söylemişler ekran görüntülerini dahi göndermeme rağmen. Blog sahibi kendilerine kaç defa mesaj attı, ben de mesaj attım, duvarlarına yazdım ama buna rağmen geri dönen olmadı. Gördüğüm kadarıyla başka kazananlar da hediyelerini alamamış. Hayır yani alt tarafı iplik, göndermesinler sorun değil, ama onu dahi göndermeyen bir firmadan ben yarın öbür gün nasıl güvenip de alışveriş yapabilirim? Böylece firma benim kara listeme girdi, haberiniz olsun.

Eğer firmadan hediyesi gelen varsa lütfen yazsın. Hiç kimseyi durduk yere zan altında bırakmak istemem ama ben de yaşadığımı yazıyorum sonuçta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder