Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

21 Eylül 2012 Cuma

#14 Kazandıklarım


Maalesef çok da sevinçli bir şekilde yazamıyorum bu postu. Pınarla Biz Bize blogunda düzenlenen ve Sevgiline Yolla firmasının sponsor olduğu çekilişte tam 3 hafta evvel yukarıda gördüğünüz ayakkabıları kazanmıştım. Normalde en geç 1 haftada ulaşması gereken ürün bugün geçti elime. Aradan birkaç gün geçip de hediyem hala ulaşmayınca blog sahibesinden firma ile irtibat kurmasını rica ettim. O da sağolsun ilgilendi, firmadan hediyemi alabilmem için sitede sipariş kısmında kullanmak üzere kupon kodlarımı alıp bana iletti. Ancak maalesef sitenin sipariş verme sistemi çalışmıyor :S Onaylama aşamasında sürekli hata veriyor ve hangi tarayıcıyı denediysem aynı neticeyi aldım. Neyse firmaya attığım belki de 10 tane mesajdan sadece biri cevaplandı günler sonra. Ürün hediye kodumu ve ÜCRETSİZ KARGO kodumu şirkete verdim, onlar da hediyemi direkt kargoya vereceklerini söylediler. Bu mesajlaşmanın ardından 1 hafta sonra yani bugün hediyem geldi ve ben 8.5 TL kargo ücreti ödemek zorunda kaldım! Hani ücretsiz kargoydu? Firmaya da mesaj attım zaten bu durumla ilgili ama cevap geleceğini sanmıyorum, çünkü gerçekten müşteri hizmetleri çok kötü. Maillerime zaten cevap vermemişlerdi, Facebook sayfalarına yazdığım yoruma da dönmemişlerdi, sayfalarına direk attığım onca mesajın yalnızca bir tanesini günler sonra cevaplamışlardı. Kimsenin ekmeğini engellemiş gibi olmak istemem ama bu firmadan ürün alacaksanız zaman ve irtibat konusunda bayağı sıkıntı yaşayabilirsiniz, benden söylemesi.
* Bu arada kazandığım ayakkabının bana uygun numarası (38) sitede kalmamıştı, 39 numara yollayın dedim mecburen. Ayakkabı da sitede görünenden birazcık farklı ve topuğu daha yüksek gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder