Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

27 Ocak 2017 Cuma

*** ÜRÜN İNCELEMESİ: NESCAFÉ White Choco Mocha ***


Bizim evde en çok tüketilen içecekler arasında çay 1, kahve 2. Eşim de ben de bilhassa farklı çay ve kahve çeşitlerini tüketmeye bayılıyoruz. Hal böyle olunca, Fikri Mühim bize bu güzel paketi gönderdiğinde çocuklar gibi şendik :) Beyaz Çikolata Aromalı White Choco Mocha, Nescafe'nin yeni çıkan ürünü. Bizim evde genelde şekersiz filtre kahve içilir, neskafeyi de sütsüz ve şekersiz tüketmeyi tercih ederim. Ama bir yandan da tatlı içeceklere de bayılırım (biraz tezat bir yapım var kabul).


White Choco Mocha bu bağlamda son derece tatlı bir kahve. Kesinlikle şeker atmak gerekmiyor. İçi baymayan, hafif ve lezzetli, içimi kolay bir yapısı var. Ben zaten tatlı olan bu içeceği yanında bir de tartolet yiyerek ekstra tatlandırmış oldum, ama kesinlikle tek başına tatlı niyetine içilebilecek türden bir kahve. Tatlı krizlerini gidermeye de oldukça yardımcı olacağını düşünüyorum. Ben bazen çayı ya da kahveyi sonuna kadar içemem, öyle kalır, ama bunu ne zaman içtiysem fincanı dibine dek bitirdim :) Çok şekerli içecekleri sevmiyorsanız belki pek beğenmeyebilirsiniz, ama benim gibi acı tatlı her türlü lezzete açıksanız mutlaka hoşunuza gidecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder