13 Şubat 2016 Cumartesi

*** ÜRÜN İNCELEMESİ: Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elektronik Ayak Törpüsü Elmas Taneleri ***


Yepyeni ve harika bir FikriMühim kampanyası ile daha sizlerleyim. Cilt ve saç bakımı kadar ayak bakımı da oldukça önemli bir konu. Açıkçası ben de dahil olmak üzere pek çoğumuz üşendiğimiz için ayak bakımını genellikle es geçiyoruz. Üşenmediğim zamanlarda banyo esnasında özel bir ponza taşı ve törpü kullanarak topuklarımı yumuşatıyorum, banyodan çıktıktan sonra da unutmazsam nemlendirici krem sürüyorum :) Bakım konusunda birazcık tembel sayılabilirim. Hele bir de normal zamanda yapmaya kalkarsam, sıcak su hazırla, ayakları içinde beklet, ponza taşı ile ov, törpüle, kurula, kremle, kan ter içinde kal, ohoo, uzun iş. Yazarken bile yoruldum :)


İşte tam da bizim gibi tembellik yönü ağır basanlar için mükemmel bir ürün var. Ne mi? Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elektronik Ayak Törpüsü Elmas Taneleri. Özel bez çantasının içinde gelen bu muhteşem ürünle FikriMühim sayesinde tanıştım. Sadece 5-10 dakika içerisinde yumuşacık topuklara sahip olmamı sağladı. İşlem öncesini gösteren fotoğraftan durumumun vehametini görebilirsiniz :D 4 adet pille çalışan ve 360 derece döner başlığa sahip bu ayak törpüsünün en güzel yanı kuru halde kullanılması ve hiçbir ekstra güç sarfedilmemesi. Zaten fazla bastırıldığında otomatik olarak duruyor. Ben hem topuklarımda, hem de ayağımın sert olan diğer kısımlarında kullandım. Bütün ölü derileri gidererek gerçekten kusursuz bir sonuç sağladı. Kullanmadan önce acaba canım acır mı diye de endişem vardı, fakat ne gıdıklanma, ne can acısı, hiçbir şey olmadı. Birazcık ağır olsa da elde tutması kolay ve rahat. Tek olumsuz yanı, işlem sırasında etrafa ayağınızdan incecik pudra gibi toz (yani törpülenen ölü derileriniz) saçılıyor. Yere kağıt sermeme rağmen bir kısmı havaya dağıldı. Bir de biraz fazlaca ses çıkarıyor, o yüzden geç saatlerde uygulamanız pek iyi olmayabilir.


Genel olarak %99 memnun kaldığım bir ürün. Scholl sayesinde artık ayak bakımı iyice kolaylaştı, tembellik etmek gibi bir şansımız kalmadı :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder