Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

8 Mart 2015 Pazar

*** ÜRÜN İNCELEMESİ: Köpüklü Nestlé Coffee-Mate ***


Yine bir Fikri Mühim çalışması ile sizlerleyim :) Eşimle ben kahvenin her türlüsünü çok severiz (özellikle eşim kahve olayına bayağı bir düşkün); hem lezzeti hem de pratikliğiyle ise Nescafe'nin bizdeki yeri ayrı. Bu nedenle Köpüklü Nestlé Coffee-Mate davetiyesi geldiğinde katılmadan edemedim. Gelen kutunun içinden 1 paket Köpüklü Nestlé Coffee-Mate, 1 paket Nescafe Classic ve kampanya mektupları çıktı. Metal kutu ise minik baharat paketleri, vs. şeyleri koymak üzere mutfak çekmecemdeki yerini aldı :)


Eskiden kahveyi süt veya süt tozu / kahve kreması ile daha çok tüketirdim, şimdilerde ise genelde sade, ama bol şekerli içiyorum. Eşim ise normalde tercihini sütten yana kullanıyordu, ama bu ürün evimize geldiğinden beri dikkat ettim de bunu tercih ediyor (midesinde şişkinliğe yol açmadığı için).


Paketinin üzerinde ideal köpük için 3 tatlı kaşığı eklenmesi gerektiği yazmasına rağmen eşim 2, bense 3 tatlı kaşığı koydum. Eşiminki haliyle daha az köpük oldu. Su oranı ne kadar fazla ise eklenecek kahve kreması da o oranda artmalı, çünkü az suda daha fazla köpük oluyor. Tabi öyle bol köpüklü Türk kahvesi gibi bir nescafe hayal etmemek gerek, şeker eklendiğinde ve iyice karıştırıldığında da yok oluyor köpüğü zaten. Yani ambalajında gösterildiği gibi değil maalesef :( Ama en azından kahvenin tadını bozmayan ve bastırmayan bir lezzeti var. Kahveyi yumuşak içimli seviyor, hem de tadını yitirmemek istiyorsanız, köpüklü veya köpüksüz oluşu da çok önemli değil diyorsanız rahatlıkla tüketebileceğiniz bir ürün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder