Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

28 Kasım 2013 Perşembe

LilaKutu (Kasım 2013)

Ekim kutusunu almayı unuttuğum için o ay yazamadım, ama bu kez Kasım kutusunu unutmamak için alarm bile kurdum, hatta ilk alanlardan biriyim :D Bu ay LilaKutu 2. yaşını kutluyor, o yüzden değişik bir kutuda geldi ürünler. Gerçi daha dolu bir kutu ve sıklıkla kullanabileceğim ürünler beklerdim ama yine de güzel.


Siyah rengi zaten çok severim, şık bir kutu olmuş. İçinden de bir sürü beyaz boncuk çıktı, kurdelelerle birlikte anneme verdim takı yapımında kullansın diye :)


PCO Whitening Mask: Cildi nemlendiren, cilt yorgunluğunu azaltan ve lekeleri gideren bir maskeymiş. İçinde koyun plasentası bulunuyor. Daha önce başka bir markaya ait böyle plasentalı bir maske kullanmıştım, kokusundan midem bulanmıştı. Umarım bu kötü kokmuyordur. Orijinali 12 adet (150 TL) olarak satılıyor. Kutudan 1 adet ürün çıktı, yani 12.50 TL.


Healtha Burn Hydrogel Sprey: Cilt yaralarında acıyı alıp enfeksiyonlardan koruyan ve hızlı iyileşme sağlayan bir spreymiş. El altında olması gereken faydalı bir ürün bence. Orijinali 50 ml. (35 TL) olarak satılıyor. Kutudan 6 ml. ürün çıktı, yani 4.20 TL.


Cyrene Nemlendirici Saç Maskesi: Saçları nemlendiren, onaran ve kolay kırılmaları önleyen bir maskeymiş. Benim saçlarım çok uzun olduğu için bu deneme ürününün yeterli olacağını sanmıyorum ama en azından sadece uçlarına sürerim. Orijinali 150 ml. (45 TL) olarak satılıyor. Kutudan 25 ml. ürün çıktı, yani 7.50 TL.


Dairy Fun Duş Jeli: Çikolatalı bir duş jeli, kokusu hoş. Bu aralar bende bazı duş jelleri kaşıntı yapmaya başladı, zaten bir süredir kendi ürettirdiğimiz doğal katı sabunları kullanıyorum hem saçımda, hem de vücudumda. Bu ürünü de duşta kullanmasam bile en azından el sabunu olarak kullanırım mutlaka. Orijinali 400 ml. (20 TL) olarak satılıyor. Kutudan çıkan üründe miktarı yazmıyor, ama 100 ml. civarı olduğunu sanıyorum, yani 5 TL.


Fouf Dead Sea Gündüz Kremi: Cildin elastikiyetini artıran, cildi nemlendiren, besleyen ve kırışıkları kontrol altına alan bir krem. Hayvanlar üzerinde test edilmiyormuş, bu çok iyi. Orijinali 75 ml. (55 TL) olarak satılıyor. Kutudan çıkan üründe miktarı yazmıyor, ama 10 ml. civarı olduğunu sanıyorum, yani 7.30 TL.


Cosmed Ayak Bakım Kremi: Topuktaki çatlakları giderip ayak kokusunu önleyen bir krem. Ayaklarımla çok fazla ilgilendiğimi söyleyemeyeceğim, ama denerim yine de. Böyle ürünler en azından cildimle ilgilenmem için vesile oluyor :) Tam boy olarak geldi, yani 50 ml. (26 TL).


Enozone Anti Akne Losyon: Sivilce lekelerini ve siyah noktaları azaltan bir spreymiş. Yüzümde özellikle son birkaç aydır farklı türde bir akne oluşumu başladı. 30uma yaklaşmışken ikinci ergenliğimi geçiriyorum resmen :P Bir deneyeceğim, umarım düzelme sağlar. Tam boy olarak geldi, yani 50 ml. (30 TL).


Percent Luxury Chocolate: Bu da kutunun sürprizi! İçinden cam şişede pembe renkli küçük bir kalıp çikolata çıktı. Bir kısmını kardeşim yedi, ama ben henüz tadına bakamadım. Eminim çok lezzetlidir.

Böylece sadece 19 TL vererek, hem de ücretsiz kargoyla, yaklaşık 92.50 TL değerinde ürüne sahip olmuş oldum, süper! Siz de her ay bu kutulardan almak isterseniz veya sitede satılan ürünlerden almak isterseniz, TIKLAYIN!

1 yorum:

  1. hello dear I am inviting you to join my OASAP giveaway that will end on Dec. 11, 2013 =) check it out here =) http://anotsosecretlife2011.blogspot.com/2013/11/oasap-shopping-coupon-giveaway.html

    YanıtlaSil