Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

1 Nisan 2013 Pazartesi

*** ÜRÜN İNCELEMESİ: Nestle Nesfit Ballı Bademli ***


FikriMühim'in Nestle Nesfit kampanyasına katıldığımı neredeyse unutmuştum :) Kargo geldiğinde o kadar çok sevindim ki. Çünkü bir çoğunuz biliyorsunuz, tam 1 senedir kilo verme çabası içerisindeyim, şu ana dek yaklaşık 13 kg verdim. 2-3 ay evveline kadar da Nestle Nesfit karışık meyveli ürününü tüketiyordum, hem de bayıla bayıla :) Çoğunlukla sabahları yiyordum, bazen de akşamları. Ama sonra nedense bıraktım, belki de sürekli yemekten sıkıldım :D

Ama bu aralar yeniden başlama niyetindeydim ki gelen bu ürün süper oldu. Yanında tanıtım kitapçığı, 1 adet kase (ki ben 1 senedir tüm yemeklerimi kasede yiyorum, porsiyon daha az oluyor) ve 10 adet de %50 indirim kuponu göndermişler. Bu kuponlardan 1-2 tanesini şu anda devam eden çekilişime de ekliyorum haberiniz olsun ;)




Ballı Bademli'yi ilk olarak birkaç ay evvel denemiştim, sanırım ilk çıktığı zamanlardı, tam olarak emin değilim açıkçası. Doğruyu söylemek gerekirse o zaman pek beğenmemiştim, tadı çok baygın gelmişti, badem kokusu bayağı keskindi ve insanın içini buruyordu, gevrekler de sütte bekletmeme rağmen yine de oldukça sertti (sert gıdalardan pek hoşlanmam da, dolayısıyla yumuşamadığı için bu tür gevrek tarzı ürünleri yoğurtla tüketmeyi de pek sevmem). Ama artık formülünü mü iyileştirdiler bilmiyorum, bu kez denediğimde çok beğendim. Tadı tam kıvamındaydı, çok tatlı olmayan güzel bir lezzete sahipti, o bahsettiğim sertlik de pek yoktu, tam istediğim gibiydi yani :)

Erkek kardeşim de aynı benim gibi, o da günün herhangi bir saati sütle birlikte gevrek yiyebilenlerden. Hatta ben bu yazıyı yazarken benden bir kase Nesfit hazırlamamı istedi :) Ayrıca şu gelen indirim kuponlarından erkek arkadaşıma da vereceğim, onu da gevrek ve tahıla alıştıran benim, şimdi de vazgeçemiyor asla :)



İçinde gerçek badem parçaları var :)

Bu arada bir dipnot, süt içmenin ve süt ürünleri tüketmenin (yoğurt, ayran) zayıflamaya yardımcı olduğunu duymuştum, e bir de balın şekere göre daha az kalorili olması gerçeği de var. 1 kase Nestle Nesfit Ballı Bademli'nin de sadece 160 kalori olduğunu söyledikten sonra, daha ne duruyorsunuz gidip alsanıza demek istiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder