Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

29 Ocak 2013 Salı

LovelyWholesale.com'dan Çantam Geldi!

Aslında bayağı oldu geleli, ama iş, güç, hastalık derken ancak vakit bulup yazabiliyorum. Ve ben hala iyileşemedim, biliyor musunuz? Tam iyileştim derken gene başladı o gıcık öksürükler. 1 ay olacak neredeyse. Neyse ben çantaya geçeyim :) Moda blogger programlarında olduğum için bu $9.73 değerindeki mavi renk, fermuarlı kumaş çantayı istemiştim LovelyWholesale'den. Web sitelerindeki ürün rengi daha farklıydı, lila renge yakındı, ama olsun bu rengi de sevdim. Gayet günlük ve spor bir çanta, kuru havalarda mavi spor ayakkabılarımla kullanabilirim (yağmurlu havalarda kesinlikle kullanılmaz bu çanta).

Sürpriz! İçinde bir ufacık çanta daha var :)


Bu çantayı hem omuzda, hem de sırtta kullanabileceğime kanaat getirdim. Buna müsait bir yapısı var çünkü. Bu arada sitede ucuzluk kampanyası var, göz atın derim.

8 yorum:

  1. Bu rengide çok güzel hayırlı olsun, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, evet rengi çok hoş bence de :)

      Sil
  2. Merhaba ürün kargo ücreti ne kadar? Bende Alışveriş yapacağım fakat emin olamadım.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bende ürün alacağım fakat yazmıyor ücretsiz kargo mu ücretli mi nasıl anlayacağım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bloggerlar ile yaptıkları işbirliği çalışmalarından ötürü ben bu çantayı ücretsiz olarak aldım, o yüzden kargo da ödemedim. Ancak ürünü sepete ekledikten sonra kargo ücretini görebiliyorsunuz sanırım.

      Sil
  4. merhaba damla bende elbise siparişi verdim ancak türkiye sınırlarına girince hangi kargoyla çalıştıklarını bilmiyorum bana yardımcı olursan çok sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ece. Yurtdışından gelen tüm ürünler, Fedex, vs. gibi özel bir kargo şirketi ile gönderilmediği sürece her zaman PTT kargo ile ulaşmaktadır. Bu da PTT kargo ile gelecektir (bana o şekilde gelmişti). Şimdiden güle güle giymen dileğiyle :)

      Sil
    2. teşekkür ederim :)

      Sil