Kutu Kutu Moda - Aylık Sürpriz Kutu

15 Haziran 2012 Cuma

#8 Kazandıklarım



Sevgili Ruj'dan kazandığım ve sabırsızlıkla beklediğim hediyem bugün ulaştı. Ölçülerimi vermiştim ve bedenime göre yapmışlardı; gerçekten de üzerime tam oturdu, boyu da tam uygun, zaten siyah renk hastasıyım, çok güzel bir hediye oldu bu benim için. Yurtdışındaki sitelerde de hep görüp özendiğim bir modeldi bu :) Etek kısmındaki tül eklentisi sayesinde kalça kısmım olduğundan daha ince durdu. Ah keşke incecik olsam, çabalıyorum bakalım (30 Mart'tan bu yana 6 kilo verdim). Bu arada bu elbiseyi konserlerimde giymeyi planlıyorum, topuklu uzun çizmelerle çok hoş duracağına eminim. Ayrıca hediye paketi de çoooook tatlı. Üzerindeki pembe kurdeleyi bilin bakalım nasıl değerlendireceğiz? Annem teyzesinden kendisine yazlık bir elbise dikmesini istedi, çiçek desenli bir kumaş var elinde ve içindeki renk ile kurdelenin rengi tıpatıp aynı! Dolayısıyla bu kurdeleyi şerit olarak elbisede kullanacaklar kısmetse :) Her şeyi değerlendiriyoruz :)

1 yorum:

  1. üzerine tam olduğuna çok sevindik damlacım umarım senin için uğurlu bir elbise olur .güzel günlerde giymen dileğiyle .

    YanıtlaSil