20 Mayıs 2013 Pazartesi

*** ÇEKİLİŞ: HalilHilmizade Doğal Ürünler - Paşa Zeytin ***


Firma Hakkında:
Söke Cumhuriyet Çarşısı’nda Ticari hayatımızın temelinin atıldığının en nadide ispatı olan tabelamızın fotoğrafının da anlattığı gibi; kıymetli büyüğümüz Hacı Mollazade Halil Hilmi’nin izinden yürüyerek markamızı doğal ve kaliteli ürün anlayışı olan herkesin beğenisine sunduk.
1926'dan bu yana ticari hayatını sürdüren ailemiz, değişen ülke ve dünya koşullarına uygun biçimde, herzaman tüketicinin ihtiyacına uygun olan en doğru hizmeti vermiştir. Yeni ürünlerimizle, son yılların en büyük ihtiyacı olan sağlıklı beslenme konusunda sizlere hizmet vermeyi kendimize ilke edinmiş bulunmaktayız.
Torosların eteklerinde kurulu, Akseki'deki çiftliğimizde ve doğal koşullarda, katkı maddesi kullanılmadan üretimi yapılan ürünlerimiz, sağlık koşullarına saygılı şartlarda ambalajlanarak sizlerin beğenisine sunulmaktadır. Kalite ve lezzet olarak yetiştiği yörenin şartlarını sofranıza taşıyan Halil Hilmizade, sevdiklerinizle paylaştığınız güzel sofraların baş aktörü olacaktır.
Sağlıklı bir yaşam sürmek, herkesin en doğal hakkıdır. Bu sebeple, güvenilir gıdalar ile beslenme bilinci, son yıllarda oldukça gelişmiştir. Sağlıklı bir gelecek nesil için doğru ve sağlıklı beslenmek artık bir lüks değil zorunluluk haline gelmiştir. Bu bilinç; beraberinde sentetik ve kimyasal tarım ilaçları, kimyasal gübre ve hormonlar kullanılmadan üretilmiş ürünlere olan ilgiyi gün geçtikçe arttırmaktadır.
Bu tüketim bilinci, sadece kendi sağlığımız korumakla kalmayıp, aynı zamanda doğanın ve doğal kaynakların korunması için de çok büyük önem arz etmektedir. Bu bilinci prensip edinmiş olan Halil Hilmizade Doğal Ürünleri, tüketici sağlığına ve doğaya saygılı şartlarda geleneksel lezzeti bozmadan, büyük bir titizlikle üretimini yapmakta olduğu ürünleri beğeninize sunmaktadır.


HEDİYE: Bir (1) kişi 14 TL değerinde HalilHilmizade Paşa Zeytin kazanacak. Kargo sponsor firmaya aittir.


Katılmak için lütfen aşağıdaki Rafflecopter katılım formunu doldurun ve tüm şartları iyice okuyun. Yanlış ve eksik katılımlar elenecektir. İlk zorunlu şartı yerine getirdikten sonra diğer şartları yerine getirip ekstra hak kazanabilirsiniz.

ÜÇGEN OK İŞARETLİ YERE BASIN, ORADAKİ MADDEYİ YERİNE GETİRİN, DAHA SONRA DA "ENTER" YAZAN YERE TIKLAYIN.

Çekiliş 4 Haziran'da sona erecek. Sadece yurt içi katılımlar geçerlidir.

İLK MADDEDE YAZANLARI YERİNE GETİRMENİZ ZORUNLUDUR. GEREKTİĞİ ŞEKİLDE YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN. SADECE ŞARTLARI YERİNE GETİRDİM YAZARAK KATILMIŞ OLMUYORSUNUZ.

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Romwe Alışverişim :)

Yine kuponlarımı kullanarak Romwe'den birkaç parça ürün sipariş ettim :)


Hayatım boyunca hep bir yılan figürlü yüzüğüm olsun istemiştim ve artık buna sahibim! Şeklini çok beğendim, ancak parmağımı boyadı. İç kısmına şeffaf oje sürerek bu sorunu çözmeye çalışacağım. Kanat biçimindeki küpeler de çok ilginç. Taktığımda sanki kulak memesinin ortasına saplanmış gibi duruyor :D


Son zamanlarda taytlara bayağı düşkün oldum. Bu kurukafalı taytı da büyük bir heyecanla sipariş ettim, ancak elime ulaştığında birazcık hayal kırıklığına uğradım. Kurukafa biçimindeki parçalar düzgün kesilmemişti ama sanırım bunu halledebilirim. Bu arada, XS beden olmasına rağmen içine sığabildim, hayret! Normalde 38-40 beden falan giyerim. (XL sipariş etmiştim, fakat bana yanlış beden göndermişler. Ama değiştirme işlemleriyle uğraşmak istemedim valla.)


Hiç beyaz gömleğim yoktu, o yüzden görür görmez sipariş etmek istedim. Geçen haftasonu giydim; gayet hafif ve rahat bir ürün. Tam yaz mevsimine uygun.


Bu fermuar bilekliği bir çok blogda görmüştüm, o yüzden bende de bir tane olsun dedim :)

10 Mayıs 2013 Cuma

#31 Kazandıklarım



Bu çok şık kravat ve kaşkolu Closely Fashion blogunda düzenlenen Fango Kravat çekilişinde kazandım. Gerçekten çok kaliteli ürünler olduğu daha ilk bakışta belli oluyor. Kravatın rengi ve deseni çok hoş, kaşkol da yumuşacık. Kravatı ilk önce erkek arkadaşıma hediye etmek istedim, ama işe giderken gömlek bile giymediği için istemedi, ben de vazgeçtim :P Babam için düşündüm, e o da artık yıllardır kravat takmıyor. Ancak özel bir şey olursa o zaman kullanıyor. O günler için ideal olabilir ;) Ama kaşkolu kullanacak, hoşuna gitti :)


Bu da bir başka muhteşem ürün. Bu şık panço şalı Karperisi blogunda düzenlenen Marmoza çekilişinde kazandım ve tabi ki anneme hediye ettim :) Kışın sıcacık tutacağına eminim. Ayrıca iki tarafının da kullanılabiliyor olması çok güzel. Valla kışın evde çok üşüdüğümde (ki bayağı üşürüm, hala bile çorapla yatıyorum, daha yaz moduna geçemedim) annemden çalıp üstüme geçirebilirim yani :)

6 Mayıs 2013 Pazartesi

Ben Yaptım Ben Yaptım :P


Canım sıkıldı, of pof afra tafra modundaydım, ben de tuttum geçen hafta sonu aldığım oyun hamuruyla bunları yaptım gece gece :P Pek becerikli olduğum söylenemez gerçi :P Bir nevi uzaylı kedi oldu :D

3 Mayıs 2013 Cuma

*** ÜRÜN İNCELEMESİ: Ülker Teremyağ Bitkisel Margarin ***


Ürünlerin toplu görüntüsü

Tavsiye Kanalı'nın Teremyağ kampanyasına katılalı bayağı uzun zaman olmuştu, bu yazıyı ancak yazabiliyorum :) Kuponlarda sistemle alakalı bir sıkıntı çıkınca ürünlerimi alabilmek için birkaç gün beklemek zorunda kaldım. Neyse ama en sonunda ücretsiz ürünlerimi alabildim. Yukarıdaki kutunun içinden çıkan Teremyağ kutusunu görünce, aa kargo ile yağ göndermişler dedim ama içinden 3 adet ücretsiz ürün kuponu çıkınca biraz afallamadım değil hani :D Kutunun içinden ayrıca  1 adet yemek tarifleri kitapçığı, 3 adet defter, 1 adet de çok şeker bir mutfak önlüğü çıktı. Mutfağımızın becerikli aşçısı olarak defterlere kendi favori yemek tariflerimizi yazabiliyoruz.



Kutulardan biri kahvaltının vazgeçilmezi olarak kullanılmaya başlandı. Ekmeğe sürüp yemek de çok lezzetli oluyor hani (üzerine bir de bal sürünce mmm). Gerçi kilo vermeye çabalarken kendi bedenime çok haince bir şey yapmış oluyorum ama ne yapayım :D Neyse ben yine de azar azar yiyeyim abartmadan :)



Bunlar da diğer kutuyu kullanarak annemin yaptığı leziz mi leziz yemeklerden 2 adet örnek. Fırında patatesli tavuk ve pirinç pilavı. Kardeşim tam bir etobur olduğu için bizde illa ki sıklıkla tavuklu bir şeyler pişer. E zaten pilav ya da makarna da sevdiğimiz ve sürekli tükettiğimiz yemeklerdir. Bir de bunları Teremyağ ile pişirince daha da güzel oldu :)

Not: Trans yağ yoktur, %59 yağlıdır, 100 gramında 531 kalori vardır. 1 kutu = 250 gram